åhh, sommar hela veckan!

hellu (:
 - andra gången elin bloggar så håll hårt i hatten!

i måndags blev det lite aspö med lite mat och lite sång från Tommy Nilsson. Träffade även ilsen och matvilda, det var trevligt Y    + att jag har en knasig storebror som skulle gå och kissa och då träffade han såklart på självaste tommy. haha dom tog sig en liten pratstund och sen kom Philip tilbaka med en söt bild på han och Nilsson. jag dog av skratt, så himla typiskt ;)
I onsdags lagade jag och ilse tacos för typ tio personer så man kan säga att vi fick äta lite extra! sen tog vi en liten sväng till Porshedan  och mötte girlsen och hade det trevligt :) sen sov eslibabe hos mig ! vi vaknade halv åtta av en j*vla grävmaskin typ .. inte kul när man lagt sig vid halv fyra! den hade iaf bestämmt att vara  precis neranför mitt fönster och vi fick damp men maskinen brydde sig inte dock! vi satte oss och tittade på trazan och banane! vi såg men hörde inget. toppen! Y
sen på kvällan åkte vi ut med ilses båt och träffade även på matvilda där på ön också. vi hade asKUL och badade , åkte vattenscooter  och ring ! toppen kul :D  sedan sussade jag hos min bror Philip. Sedan på morgon kvisten åkte vi ut till sommarstugan och firade mammi ;P

Nu ska jag nog vara ute i stugan ett par dar eftersom efterlängtade brudar är i hällevik!
ha det kanon! / Andersson :)    

jag saknar emelieblubbb & ilsetuusssen! <3333333


                                                                                                       lika som bär alltså ! ;P
                                                                      


Kommentarer
Postat av: zuzzi

fan vad bra blogg :D man blir fan beroende! haha älskar er vi kanske kan hänga någon dag?



puzz zuzzi <3333

2009-08-10 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0