helg :)

hey.

igår var jag på staden med ilse och vi kikade runt lite och käkade på donken.
sen drog vi hem till mig och käkade tacos , hihi vi är glada för mat!
vi gick ut och gick en runda och stötte på henke&pelle, snackade och lite så ;)

idag, på förmiddagen har jag inte gjort så mycket, typ kollat på film
sen vid kvart i tre gick jag upp till agnethe och vi skulle till ishallen för vi och några konståkningstjejer och några hockeykillar  skulle gå modevisning i pausen på KHK matchen. Det var ganska kul , jag hade kläder från MQ, tjusigt värre :) 
nu är jag iaf hemma och sen får vi se vad kvällan bjuder på.

ha'de gött!
/ elin


duärdenbästasomfinns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0