jobbajobbasova

tänkte jag skulle skriva lite kort innan jag somnar nu,

dagen har spenderats med elin på stan, myyjs hittade en sjal faktiskt.

sailet startade idag med och då blev det att jobba, luktar typ öl nu efter att ha plockat upp mass burkar
michaela och felle var även där och hhjälpte till (: hardrock säger jag bara !

imon blir det också att jobba från lunch till natten, mja sådär kul men aja pengar får man iallafall (:
på freda kommer olivia och clara med flera hit och då är man ledig såklart! ska bli mycket kuul tkr jag.
men aja nu ska jag somna för emelie jag tror inte riktigt att jag är en nattuggla längre, börjar tvivla på det assu

men hör av er och kom gärna till sailet , puss&kram   /ilsen :*


dagens låt: marilyn monroe - laze&royal feat Tyler Sherritt
luv it !


http://www.youtube.com/watch?v=RYupCOPHWGk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0