min dag idag

idag fyller jag år! =DD
i skolan va vi i ekebacken, hatardet!
men varmt vare usch oh blääh, var där för att typ lära känna sexorna,sjuorna och åttorna..
iaf när jag kom hem kollade jag på film och sov i två timmar typ, sjuklingen number one here tiep!
sen kom mormor och dom, fick pengar och kläder och annat! 
åt mammas goda tårta, fyfasen vad den är god
!
åt nyss en biit till (a)
blir att firas hos pappa på fredag!
och nu kom jag hem för en stund sen, har  varit och kört mopppppääd med mamma bakom, måste ju lära sig lite :)
gick rätt bra, kul är det just nu iaf :p
blir bara att chilla framför tvn resten av kvällen, imorgon är det skolan som börjar på riktigt med lektioner! ;(
jag orkar inte..
efter blir det träning, hoppas på att halsen håller hela träningen!
yeye, nu ska jag ha mej lite dricka :)


 


puusssilipuss
/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0