mörrum i vårt hjärta

chha
i måndags stack vi till mörrum, sååå jävla bra är ni!(L)
riktigt bra hade vi, mat,lekar,snack,singstar,kuddkrig kan inte bli bättre med underbart folk!
stack även ner till mörrumsåN miiih bad, mööjs, även den långa promenaden i skogen..
fedtt långt och jag ramalde fan, på alla rootar första gången jag tripppade där jöö :D
sen var vi vakna länge och dampade runt, somnade kanske vid fem sex och vaknade igen vid nio ngt!
iaf damp där igen.. sen upp och käka frulle, städa och sen blev det hemfärd!
sista gången man träffade nellie,olivia och clara innan man börjar skolan..
buuuh!
idag vaknade jag fett sent halv ett bara jaaaarrrååå!
upp fixa sen till stan och gick med sofie sen kom ilsen även en stund, mööjjjs!
sen käkade jag och sofie mat och då träffade vi olivia och emma!
sen träna, som gick sådär..fattar inte vad detta är..aa iaf.
hem och duschat och nu kollar jag film.
som man bäddddaR :)
ska nog koka lite tee nu, börjar känna fucking halsen....


skriver sen om jag orkar, och komentera nudå.

kööössss&tuuööösss
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0