s a i l n o l l n i o !

som varje år så var det sailet igen!  underbart säger jag bara.
jobbat onsdag, torsdag och fredag förmiddag och samma sak på lördagen.
annars var jag ledig på ferdagskvällen och det var ju bra det! helt grymt bra kväll faktiskt
olivia och claara kom ner från mörrum! JAARRÅ! :D
wiiie, paady en stund hos mig med clara, olivia, sofie, emelie, elin och annie (: sen drog vi till sailet där vi träffade massa kul folk, 
olivia jag och clara vandrade sedan vidare till saltö där vi träffade ludde, pontus, oppe, oskar, erik, boa, sander och affe mktkuuul och myyjs :D
drog oss senare tillbaka till sailet sen tältade vi hos sofie !  underbara kväll brydar och boys !

lördagen var jag bara med en stund, orkar inte riktigt berätta vad som hände där men ungefär samma folk som fredagen fast fler. om man tänker efter så var faktiskt den kvällen också mkt lyckad med daans som tillägg! asnajs sen sov vi i tältet igen, riktigt bra!

sailet var alltså grymt bra och man lärde dessutom känna nya personer och det gillar vi.

nu ska jag väll vila lite antar jag är hyffsat trött

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0