så jag skrattar idag

chacha, =D

idag blev det stan med sofie dåjah och vi har planerat klart hur helgen blir typ =D , iaf så hämtade vi mitt id-kort så nu kan jag handla med mitt bankkort!
tihihih, lite mer ansvar nu, men aa fördelar med det också så i like it!
annars blev det en rundtur med sofie och sen kom matilda också och då åt vi lide (:
muummsigt!
åkte även med sofie hem och dampade lidde med henne! =D
kära mormor hämtade mig sen också (L)

när jag kom hem va det att gå ut med hunden, sen kolla nårra oth avsnitt , älskar den serien!
annars bara slapp.

nu ligger jag i sängen och läser hänt extra, fasnade på att harry potter var mobbad i skolan innan!

ojojo, och nu är han värsta stjärnan :o !
och jag ligger och lyssnar på två helt underbara låtar :
jag skrattar idag - ison&fille

lever min dröm - lorentz&m.sakaria

(L)

höll på att glömma att jag skulle berätta om helgens planer,:
olivia och clara kommer på fredag, och ska vara här hela helgen!
kuuuwel, så blir att tälta hos sofie med dom + ilse!
och vi ska ha fett med kul på sailet  med folket och hela alltet =D
så blir att packa väskan för en hel helg, muma!
 och sen mån-tis blir det att åka tilll olivia in mörrum, med folk från hällevik!
så ganska mycket roligt att se framemot assu, lalalallu!
och jag fyller snart år med =DDDDDDD

men sen kom det dåliga.... skolan.. buuuuuh asså!

men nu har jag precis hämtat liidde vatten och ska fortsätta med att lyssna på musik, sen sova!

goodnatt!
puuussssitussss
/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0