sen frukost

chacha,   va ett bra tag sen jag skrev nu, ska bli bättre på att skriva nu! :) 
va ju på hällevik en vecka och kom hem i fredags, och jag saknar hällevik ngt enormt.
sista gången vi var där också och då känns det extra..
hällevik 08 och 09 , skratt och gråt!  vi går igenom så mycket tsm, och det är så mycket vänskap och kärlek.
för att man ska förstå måste man  nog faktist vara med om detta!
glömmer aldrig hällevik 08 och 09 iaf.. (L)

i lördags vare kräftskiva med laget, massa möööjs därrå (:
kareoke och käk, och sen skräckfilm! 
fick även en planering för 3-4 år om hur vi ska utvecklas och göra! 
mycket bra såg det ut faktist, hoppas detta går igenom nu.

igår vare sol och bad med lite bruds på hästö, (L)
sen hem till sofia och käka, var en bra sommardag med sol! 

idag vaknade jag vid halv ett för att min mobil stängts av, så vaknade inte av alla sms och arlam.
skulle blivit en steeeehk dag idag med sofie på stranden, men neeeej vädret jävlas med mig idag! 
buuuuuuuuh, nu ska jag äta sen frukost med mamma, väldans sen, men sen börjar hon jobba.
och jag får se vad som händer! :) 
hör av er (mp) 
 skriver kanske sen vad som händer ikv!

pussssssssitussss
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0