sjuk..

jaao sjuk igen, eller sjuk och sjuk, förkyld känner mig feberig.
så det är väl på väg..
har inte haft tid att skriva, i lördags jobbade jag,matilda,sofie,ilsen och julia på ett bröllop.
mycket att göra i vissa svängar men faktist rätt kul!
även många jobbtimmar, men det får man väl ta!
pengar(y) 
och all annan tid i helgen som var har jag kollat OTH så nu är jag real inne i detta, eller har varit det ett tag!
så näst är säsong 5, mähähäh as nice.
men det dröjer ett tag, iaf om jag väntar tills jag kan låna den av frida, om jag inte bestämmer mig för att köpa den säsongen :)
och det vore fan den värd!
älskar verkligen denna serie.
naae, nu kollar jag faktist om sista avsnittet, mmm underbart (L)
efter detta blir det att dra mig till sängen!
ska orka skolan, sen en shopping runda med sofien, jaao!
om man hittar något här i karlskrona :)
tänkte kolla hur mycket EN oth säsong kostar också!  
hähä, skriver imorgon.
godnatt
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0