skola

tja,
inget långt inlägg idag om hur bra sommaren 09 varit..
mår blääh, ska lägga mig i sängen och deppa med musik så det blir ännu värre.
orkar inte orkar inte, säger bara att jag vill uppleva sommaren 09 och alla höjdpunkter igen!
tänkte faktist komma med ett inlägg om just sommaren 09 antingen imorgon eller tisdag, för idag tikkar klockan och jag måste komma till ro och det tar lång tid idag.. måstesova!
planerat att jag ska göra en grym träning imorgon och vara uppladdad får se hur det går.
skolan imorgon jööö......................... möta melinaälskling vid nio sen skolan halv tio!
är jag uppe i tid skriver jag annars så, ha en bra dag imorgon!

ett + i hela alltet, jag fyller år på tisdag!

/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0