trött..

godkväll,
idagens var det skolan, inte super jobbigt. men aa snart börjar väl det på riktigt!
blev att äta hos mig med fanny och ida efter skolan, sen körde, jaah ni läste rätt!
emelie kör mooppeedi nu,  :D eller asså nej, jag har inte fått någon, kör den vi har här hemme!
inte as bra, men den duger till mig! 
kände att det snart blir isigt och halt överallt så ingen mening att skaffa en ny ;)  
känns det som iaf.  
iaf träning vare, sen nu har jag precis duschat kollar tv med mamms.
blir sängen nu diirrr!
är fett trött och jaa får väl börja tänka att det är en dag imorgon också,
gillas inte att tänka så, saknar sailet! leeeevva livet.
ajahe, imorgon blir det skola.. sen hem tror jag faktist, får se vad som händer sen.
ilse och elin, jag vet inte vart dom tagit vägen.. men dom har väl mycket för sig nu.
saknar er bruudds!(L)
sängen nu, eller först ska jag ta ngt gott att krääänga i mig innan jag somnar till underbar musika! (:
godnatt.
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0