ÅHUS 2009 (L)

tja, emelie som uppdaterar :) 
igår kom jag hem från åhus efter två riktigt bra dagar där.
 fan vad mitt lag kämpade vi hade verkligen viljan, det var helt underbart!
tog oss till a-slutspel (y) beskriva känslan som är där när man spelar och kollar på handbollen det går fan inte att beskriva!
det andra laget gick det tyvärr inte lika bra för.
fick även träffa clara,nellie,olivia och alla andra saknade mörrumsungar!
idag har det bara varit soffan för min del,  för återhämtning.
gaash vill verkligen tillbaka och fortsätta spela, buhuhu!
iaf imorgon får folket fasen höra av sig, men på fredag åker vi till vårt älskade åhus igen (:
looooveit!

nu ska jag äta lite popcorn och ha det bra framför tvn,
och så skriver jag kanske lite senare :)
saaaknar ilse (L)



/ emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0