heela veckan!

tjaa, inte skrivit på ett tag nu så får välla göra det (:


i måndags blev det tommynilsson på aspö och där elin och matilda befann sig, det var för övrigt myyys

tidagskväll spenderades med elin på dagen (Y) sen drog vi till käxigt sääxiga kääx hos sofia, där fick jag ju även träffa min efterlängtade mjölkvän, iiih :D
måste ta och vara någon gång nu med ju. sen sov jag hos nileälskling och vi gick typ och la oss vid 4 sen när vi hade gått hem från sofia vid typ 3 ,

onsdag, vaknade hos elinfelin av att några arbetare borrade hål i en sten och det var inget vackert ljud kan jag säga!"
aja sen somnade vi om och vaknade, kylskåpet var tomt så vi gick hem till mig och käkade och drog sedan till stranden (:
på kvällan stack familia ut med båten där elin hängde med och där träffade vi matilda med flera yääääj :D
vi ålte ring, vattenscooter och wakeboard eller vad det heter ;p underbar kväll i alla fall.

ni sitter jag här på en torsdag och har precis ätit och ska snart träna lite, dagen har annars tillbringats på stan med mor och shoppa lite grejjer till Hällevik på söndag :D blev även en jacka också..

ffredag ser ganska tom ut för tillfället men om jag inte minns fel så skulle jag nog göra något :P aja packa blir det nog med..

lördag blir det förmodligen viva karlskrona/musik fest
bara ta det lugnt lite typ .

saknar mörrumsbryydarna  nu !
som man även träffar på hällevik yejyejyejyej :)

pussåhejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0