Iritterad..

tja lördag idag och jag är lite smått iritterad på lite saker men inget jag tänkte dela med mig här.
och absolut ingenting verkar hända här i karlskorna..? riktigt drygt faktist!
men imorgon hoppas jag på att det blir en tjejkväll iaf, va ett tag sen nu.

igår va jag trött när jag kom hem vid ett halv två så kände inte för att skriva vad som hänt ohså,
tänkte göra det nu :)
började med att vi tog tåget till k-stad, för att sen byta till buss sista biten till åhus.
sen när vi kom fram blev det ju så klart handboll och steeeheck och vara med annie,ida och sofie :)  (y)
väldans trevligt assu, blev halvt bad också :)
tiden tickkkade på och vi gick mot bryggan för att ta oss en matbittttt, mums med pizza!
upp till idas morfar och fixitrixa, sen ner mot finalerna och folk!
vilken kväll, jubbbbel,musik,handboll och trevlig folk, MYCKET BRA STÄMMMMNING :)
hihihi, sen bar det av hemåt mot karlskrona med sofias pappa och i bilen blev det allsång med amanda,sofia,emma  Y
ulalalalal riktigt trevligt!

tack till brudsen (L)(L)

nu ska jag kolla tv och mysa, ha en trevlig kväll mina vänner och ovänner!
skriver kanske senare, om jag lust! =D


/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0