normal dag antar ja,

idag börjar vi med ett hej (:

bio i måndags blev det sen sov bästavän hos mig ! (: <3

idag väcktes man tidigt eftersom vädret var fint så vi åkte ut med båten ett tag, så sola och bli lite brun kanske tänkte jag men sen kom såklart molnen och då åkte jag in till stan senare ist för att shoppa det sista till lillebror eftersom han fyller år på fredag.
har mest städat och sånt tråkigt idag också :p

imon blir det nog grillkväll på en ö med gänget från valborg och fler (: myysigt tkr jag!
clara och ida kommer förmodligen ner till k-krona och olivia också ! :D YEJ
men för övrigt så händer det inte särskilt mycket eller jo vi har köpt en matta till tv-rummet för alla som tycker att det är viktig information.

jo jag har det nog ganska tråkigt just nu så hör av er (:  

<3

mjölkvännen är bra !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0