sofie ikvällan :)

hejsan, emelie här ikvällan :)
jag, sofie,robin och ilse sitter och kollar på i taket lyser stjärnorna för mig äre nog åttonde gången jag ser den nu assu!
har ni inte sett denna film är ett måste att kolla på den, den är helt underbart bra, liplip på den. ikväll har det inte varit en super bra kväll, vi va här med lite folk, men blev kaos för vissa människor ett tag.. menmen.  idag var iaf jag,matilda och emma på allsången, satt med julia och victor trevligt! oh sen stack jag och matilda till sofie.
imorgon tror jag att det blir klara ohlssen och sofie bögvall :) stan,fixitrix,träääning (L)
ha det bra våra ovänner och våra underbara vännner ! 
kyss&kyss typ  / e










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0