sommar dag !

tjotja, (:
emelie som skriver, igår var det tjejkväll!
först äta på resturang med slyn-annie, sofie kioskluder och slampan sofia.
muums, sen blev det allsången..sen handla lite, men blev inte så nyttiga igår ändå..
hehe, men åkte hem med annies päron, in thhhha båt (y) steeechar bruuds =DD
hem till annie en runda och då kom även ilse och elin. eeinajjs:)
sen hem till sofia och hade en trevlig kväll, massa prat. sen kom ävtn matilda!
sen gick ilse,elin och matilda hem vid tre och då kollade jag,sofie och sofia på i taket lyser stjärnorna!
 uhuhuhuh, vad jag tycker om er bruuds! (L)
lovelovelovee'

idag vaknade jag hos sofia och mådde riktigt dåligt :(
gjorde även det när jag somnade, uuusch får inte blir sjuk..
men gick upp fixade ohså sen in till stan med mamma och mormor,
shopping, köpte typ underkläder och linnen. nöjde mig med det och tog en fika på 1344, mys det!

nu sitter jag här och vet inte vad kvällen blir av, antingen bara vara hemma eller in till stan, mår som sagt inte super så vet inte faktist. sofie ringer väl sen, så får jag se.
efter staun hann jag även sola en timme och fixa mammis hår, hon skulle på middag med vänner ikv.
så sitter här med  min älsklinghund och kollar tv, ska ta en promeniix med henne nu snart, (:
skönt och röra lite på sig..

naae lite långt inlägg, men ajah!
skriver nog sen om jag inte har annat för mig.
nu blir det en matbiiit

ha en bra kväll!

/ e.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0