söndag

hej. idag vaknade man hos sofie med en förjävlig hostatack som varat ända sen jag somnade vid tre på natten..
fyfan säger jag bara. imorgon är det ju då åhus, taggning nu girls! jag hoppas på att få sova inatt utan besvär..
yeye, precis duschat snart blire att kolla om allt är färdigt och att man har med sig allt, för imorgon kommer jag knappast orka det, ska åka halv sex imorgon.. kul, naat!
 imorgon tror jag mitt lag har 7 matcher om jag inte minns fel, första matchen för oss blir mot IK cyrus klockan 10.30.
vårt andra lag spelar 09.30 mot  ljunghusens HK :)
gaaaaaah längtar som fan! och clara,olivia,nellie och alla saknade ungar får man träffa där, ska bli skit kul!
men ilse sticker på onsdag så henne ser jag inte på en vecka nu :(
ikväll blire att dricka massa vatten och kolla film. ska försöka somna tidigt ikväll, måste vara utvilad tills imorgon.
fasen inte van vid att gå upp typ halv fem :o
naae, nu måste jag packa, vad ska man ha med sig liksom? :o

ajah, ha de bra.
   

emelie (L) ilse


kommer sakna dig mjölkvän, en hel vecka.. :(





/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0