tisdag

tjaaa emelie som uppdaterar, inte uddaterat på hur länge som helst, men har varit hos pappa helgen som var!
helgen spenderades med sofie och även lite annat folk.
innan i veckan var vi på besök i mörrum, men saknade ilsen där!
annars jätte mysigt med flickorna.
igår va det en allmänt bra dag med annie,sofie och sofia (:
och idag/kväll/natt blir det med dom igen, så hör av er!

annars har sommarlovet gått snabbt...och snart är det hällevik.
herregudi(:
saknar även ilse&elin nu'
måste ses bruuuds?

idag som sagt ska jag träffa annie ,sofie och sofia.
blir stan, allsång skulle jag tro , sen handla mat och så, sen till hästö och spendera kvällen där, med NYTTIGA saker, jaa ni läste rätt NYYYTTTIGA!
och musik,prat,lip men även skratt hoppas vi på! (:

annars i veckan ska jag försöka få en dag med ilseälskling, om vi hittar ngn dag vi båda kan (:
yeyey, nu ska jag ut med hunden,duscha,fixa mig, och packa. sen till hästö (:

ha en bra dag och kvälL!
köössssss  / e.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0