tyskt-land !

tjoohotjooho,

tänkte kortberätta lite om resan i Hamburg med familjen som var en helt underbart bra resa (:
efter typ sex timmars resande var vi framme och det var nog 35 grader varmt och sol, vi tog senare en shoppingrunda på stan där det inhandlandes en blommig tröja från Zara, bikini från H&M och klänning från Pimkie, sen drog vi vidare till hotellrummet och soova.

nästa dag åkte vi till Heidepark tivoli där vädret fortfarande var varmt, många karuseller åktes och onyttig mat åt vi haha muuums (: senare på kvällen åt vi mat på en restaurang på stan och det var mumsigt det med, lite fönstershopping och promenad och även kolla in om Hamburg hade några snygga killar att se men nja det var ganska tomt med sådana (; och sen till hotellet och äta chips och sova,

nästa dag var det mors födelsedag där det blev presentöppning och good frukost, denna dag bjöd även på shpping där jag hittade ett par tights från Elb. på kvällen firade vi mor på en fiskrestaurang i Hamnen, myyjs

lördagen spenderades mest på stan där jag hittade en fleeze från Kult och ännu en bikini från H&M och en blus :) senare på kvällen åkte vi till ett vattenpalats där det fanns sån där vattenbana och även dunkmusik och diskoljus och det var inte alls fel (Y)

söndag och och sista dagen där vi gick på marknad i hamnen där jag även fick snackade lite tyska fast jag vet inte om hon fattade vad jag sa det var väll något halvsvenskt ;p hemresan var inte särskilt intressant så den behöver jag inte berätta om


så bra var det !  kyssss sålänge

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0