någon gång måste vara den första!

tjjjjjo hooo!


en härlig inledning på bloggen, tycker jag!
 det tog ett tag innan jag kom på vad jag skulle skriva.. jag och bloggen har inte kommit så bra överens innan men vi får ge det ett försök.  ilse och emelie är lite mer insatta än jag , men det kommer! (:
nu har jag änligen kommit hem från min sommarstuga, solat, badat och haft det helt okej (:
´nu sitter jag här vid min dator och väntar på ILSE som är på väg hem från Deutschland.
Hon har säkert haft det übeeeeeeeerbra och eftersom hon läser tyska i skolan och har säkert kunnat småprata lite
med människorna i Tyskland ;)
aja, synd bara att vädret här i karlskrona inte är på topp.. men men , efter regn kommer solsken!   Y
nu ska jag äta och sen ska jag in till bror min i stan och sussa där inatt.
 ja, det är bara att nå mej på min fortfarande lika fina tegelstens mobil eftersom den andra blev lite fukt-skadad på vägen hem efter en blöt kväll hos annie!
aja, nu får jag väl träffa ilse och emelie snart hoppas jag :D

pusseli puss kyysss!    / e.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0