dålig uddatering!

ciao :)
inte skrivit alls på länge..  men har inte haft humöret.
men nu är det nya tag! tränat idag gick väl sådär, vene vad det är med mig :o
har 34 frågor i so:n tills på fredag fick det i fredags mäd, såå igår jobbade jag på och har bara fyra kvar:)
pallar inte jobba nu i veckan så jaaah, har en massa träningar och aa!
funderar på att göra en egen blogg!
jaao, fixar kanske det seeeen (a)
haähähä, riktigt sugen!
kan ju säga att ilse och elin är saknade!
nu ska jag fortsätta kolla på män som  hatar kvinnor, med mammie (:
ganska bra film!
lite invecklad bara.
ajahe, blir nog en egen blogg också' :)
eller får se!
ha det bra och så skriver jag så fort jag kan igen!
pusssogodnatt! (L)
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0